.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحقیر تمام قد یک ایرانی توسط آقای سفیر!

در آستانه ماه رمضان سفارت ایران تصمیم می گیرد یك روحانی شناخته شده و عالی مقدار را دعوت كند تا برنامه های خوبی برای رمضان ایرانی های مشتاق داشته باشد.

به گزارش مشرق، این روحانی عالی مقام و مجتهد كه به طور هفتگی در سیما برنامه دارد و پیش از هر برنامه، پیام كوتاه برنامه وی برای هزاران نفر ارسال شده و مشتریان فراوان دارد، می پذیرد تا دو دهه رمضان را در خدمت ایرانیان مالزی باشد، در حالی كه اصلا اطلاع از قصد و برنامه سفارت ندارد.

این روحانی شناخته شده، وارد مالزی شده و جهت معرفی وی برای برنامه آدرسی به او داده شده، سوار بر یك تاكسی عمومی شده، بدون همراه عازم شهری می شود.

وقتی به آنجا می رسد متوجه می شود چنین مراسمی اصلا وجود خارجی ندارد و كسی در آنجا منتظر وی نیست. با مسوولان تماس می گیرد. عذرخواهی كرده، او را به شهر دیگری راهنمایی می كنند. روحانی كه با لباس روحانیت بوده و اكنون تاكسی هم گرفته و زبان محلی هم نمی داند، مجبور به گرفتن تاكسی دیگری شده راهی آن شهر می شود.

وقتی به آدرس جدید می رسد و متوجه می شود كه كسی منتظر او نیست و اساسا آدرس اشتباه است، از یك پلیس می خواهد تا به دقت نگاه كند كه آیا چنین آدرسی اساسا وجود خارجی دارد یا نه. معلوم می شود چنین چیزی نیست.

مجددا با مسوولان تماس می گیرد. عذر خواهی كرده، از ایشان می خواهند به شهر دیگری برود. برای بار سوم این روحانی تاكسی گرفته و به شهر سوم می رود. از قضا معلوم می شود كه آنجا نیز خبری نیست و كسی در انتظار ایشان نه. آدرس هم اشتباه!

برای بار چهارم تماس می گیرد. باز هم عذرخواهی. و آدرس دیگر. ایشان راهی چهارمین آدرس می شود. اما این بار هم اشتباه از آب در می آید.
حجت الاسلام دكتر احمد عابدی، عضو منصوب رهبری در هئیت امناء دفتر تبلیغات اسلامی، استاد دانشگاه قم، معاونت فرهنگی چند ساله آستان مقدسه حضرت معصومه (س) و كارشناس یكی از بهترین برنامه های سیما در حوزه بحث های دین شناسی، كسی است كه چنین بلایی از سوی سفارت و رایزنی ایران در مالزی بر سرش آمده است.

اكنون كه آدرس چهارم اشتباه است چه باید بكند؟ یك تاكسی گرفته و این بار مستقیم به فرودگاه آمده و عزیمت بازگشت به ایران می كند.

در این لحظه برخی از مسؤولان از راه می رسند و با عذرخواهی و این كه اشتباه شده قصد دارند ایشان را نگاه دارند اما روحانی معظم كه هم جانباز انقلاب است، هم سردار، هم مجتهد مسلمی كه سالهاست تدریس دروس خارج دارد، و هم مؤلف دهها كتاب و نوشته و راهنمای صدها پایان نامه، نمی پذیرد و به ایران باز می گردد.

این شیوه ای است كه مسوولان سفارت جمهوری اسلامی در مالزی و رایزنی فرهنگی در برخورد با یك روحانی كه خود دعوت كرده اند، در پیش می گیرند.

شما خود قضاوت كنید. سفیری كه سابقا وزیر هم بوده و اكنون سفارت گرفته چه كاری بهتر از این می تواند انجام دهد؟ آیا این رسم دعوت كردن از یك روحانی معظم و معزز است؟‌ در فرودگاه از ایشان می خواهند كه باز گردد، ایشان عذرخواهی كرده و به ایران بر می گردد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1390
همهٔ این حرفها و اخبار دروغ محض است،بنده به عنوان کسی‌ که شاهد این ماجرا‌ بودم واقعاً برای خبرگزاریها متأسفم که این چنین اخبار کذب را بدون تحقیق و بررسی‌ منتشر میکنند. با ایشان تمام هماهنگی‌‌های لازم انجام شد و سپس به محل مورد نظر فرستاده شدند،اما آن مجلس به دلایلی تشکیل نمی‌شود و آقای عابدی محترم نه تنها تماسی نمی‌‌گیرند برای اطلاع بلکه بدون هیچ خبری به فرودگاه می‌‌روند برای بازگشت!! درصورتی که مسئولین به قول شما، هیچ خبری از ایشان نداشتند و نگران حال ایشان شده بودند و تا ساعت ۴ صبح به جستجوی ایشان پرداخته بودند تا بالاخره خبری از ایشان توسط یک ایرانی‌ بهشان می‌رسد و سریعاً خودشان را به فرودگاه میرسانند برای بازگشت آقای عابدی محترم که ایشان با عنوان کردن اینکه در مالزی بسیار عذاب کشیده اند و اینجا نیامده اند که برای دانشجوها سخنرانی‌ کنند راضی‌ به آمدن نمیشوند و بر میگردند. اصل ماجرا‌ این بود حال کجای این بلا است؟ مسئولین سر ایشان بلا اوردیند یا ایشان سر مسئولین که بدون هیچ خبری تصمیم به بازگشت میگیرند و ناپدید میشوندو همه در جستجوی ایشان؟؟ ایشان فقط به یک مجلس رفتند که اینگونه شد ۴ شهر چه بود؟؟؟ چرا دروغ می‌نویسید و به سفارت و رایزنی ایران در مالزی توهین می‌کنید؟؟؟ لطفا اول تحقیق کنید بعد هر چه خواستید بنویسید.
نا شناس 26 مرداد 1390
آقاي سفير حتماً!!!استراحت مطلق داشت.
نا شناس 26 مرداد 1390
این همه روحانی ها مردم و سرکار می زارن یه بار هم خودشون سرکار رفتن چه اشکالی داره
هیوا 26 مرداد 1390
واقعاً حرفی برای گفتن نمی ذارن.... شرم آور و وحشتناکه.... اصلاً به سفیر بودن یا روحانی بودن شخص دعوت شده کاری نداریم.... اصلاً دور از ادب و انسانیت هستش که آدم توی یه کشور غریب سرگردان و بی کس باشه... تصورشم سخته... حالا تصور کنین این شخص یکی از باارزشترین آدمهای این کشوره!!!! جانباز... وای برما... وااااااااااااااااااااااای
اون یکی 26 مرداد 1390
واین ادامه پروژه گروه انحرافی بر ضد نظام است انشا ا.. در سفرهای استانی بعدا ر ماه مبارک از خجالتشان در میاییم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.